Serock: USUWANIE AWARII NA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ
Numer ogłoszenia: 411164 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Wodociągowy w Serocku , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, faks 022 7827358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AWARII NA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USUWANIE AWARII NA SIECIACH WODOCIĄGOWYCH, PRZYŁACZACH WODOCIĄGOWYCH, SIECIACH I PRZYŁACZACH KANALIZACYJNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SEROCK W ROKU 2012 GDZIE ADMINISTRATOREM URZĄDZEŃ JEST ZAMAWIAJĄCY. SIECI WODOCIĄGOWE TO 180 KM GŁÓWNIE PVC DN80-160, PE DN40-160, STAL ŻELIWO I AZBESTOCEMENT; SIECI KANALIZACYJNE TO OKOŁO 3 KM GŁÓWNIE PVC. PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ I USUWANIE AWARII RÓWNIEŻ W DNI WOLNE OD PRACY; PRZYSTĄPIENIE DO USUWANIA W TERENIE W CIĄGU 2 GODZIN, CZAS USUNIĘCIA MAX 12 GODZIN. PRZYWRÓCENIE TERENU DO STANU PIERWOTNEGO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INFORMACJE KTÓRE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO-GMINNY ZAKŁAD WODOCIĄGOWY W SEROCKU UL. NASIELSKA 21 05-140 SEROCK - SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA MIEJSKO-GMINNEGO ZAKŁADU WODOCIAGOWEGO W SEROCKU UL. NASIELSKA 21 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie