Serock: USUWANIE AWARII NA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ
Numer ogłoszenia: 411164 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Wodociągowy w Serocku , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, faks 022 7827358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AWARII NA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USUWANIE AWARII NA SIECIACH WODOCIĄGOWYCH, PRZYŁACZACH WODOCIĄGOWYCH, SIECIACH I PRZYŁACZACH KANALIZACYJNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SEROCK W ROKU 2012 GDZIE ADMINISTRATOREM URZĄDZEŃ JEST ZAMAWIAJĄCY. SIECI WODOCIĄGOWE TO 180 KM GŁÓWNIE PVC DN80-160, PE DN40-160, STAL ŻELIWO I AZBESTOCEMENT; SIECI KANALIZACYJNE TO OKOŁO 3 KM GŁÓWNIE PVC. PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ I USUWANIE AWARII RÓWNIEŻ W DNI WOLNE OD PRACY; PRZYSTĄPIENIE DO USUWANIA W TERENIE W CIĄGU 2 GODZIN, CZAS USUNIĘCIA MAX 12 GODZIN. PRZYWRÓCENIE TERENU DO STANU PIERWOTNEGO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT. UBEZPIECZENIE OC DZIAŁALNOŚCI ZWIAZANEJ Z PRZEDMIOTEM DZIAŁALNOŚCINA KWOTĘ MINIMUM 50 TYŚ ZŁ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WEDŁUG OŚWIADCZENIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WEDŁUG OŚWIADCZENIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WEDŁUG OŚWIADCZENIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WEDŁUG OŚWIADCZENIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INFORMACJE KTÓRE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO-GMINNY ZAKŁAD WODOCIĄGOWY W SEROCKU
UL. NASIELSKA 21 05-140 SEROCK - SEKRETARIAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA MIEJSKO-GMINNEGO ZAKŁADU WODOCIAGOWEGO W SEROCKU UL. NASIELSKA 21 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie